Sunday, December 4

assalamualaikummm ! :face75:

lama aku tak updated blog ni kan . korang pon tak nampak aku post pasal blog kan . sebab blog ini sudah lama tak diupdated . okeyy now , aku dalam cuti semester :face12: , cuti yang ditunggu oleh semua student , btw korg ingat ke aku study kat mana ? sesiapa yang selalu terjah blog aku tahu la kan . aku study poli je . okeyy la kan . at least study . cewaah ! nak cover kejap :face71: .

so how's korang semua ? sihat ? aku sihat sihat je . sangt terbiasa dengan kehidupan sebagai seorg student IPTA . dulu kene bangon pukul 6.30pgi lepas tu siap siap pergi sekolah troskan . but now . 6.30pgi bangon tido balik . pukul 7.30pagi bru bgon , kadg kadg lajak sampai 7.50pagi. caya takk pukul 8pgi class mula . hihihi :face48:

aku tetap dengan cara aku. :face65: degil kan , tak padan dengan perempuan . bak kata lect aku , balik2 muka yang sama je masuk lambat , sampai satu hari tu aku kene denda . jengg jengg jengg ! kene ape ? bukan kene ketuk ketampi . macm buda sekola laa kan . aku kene mintak cop lect 5org . cayallaaa . memg macm explorace doee ! best sangt . tapi ape ape pon thanks lect :face12: .

okeyy , hidup kat poli okeyy . 1st things mesty la dapat kenal kawan kawan baru kan . then dalam masa yang sama dapat jumpa orang baru kan . kikiki :face67: dia orang kelantan . btw tu cerita lama . relationship kiteorg tak lama disebbkan ade la sebab sebabnya . lupakan die harap dia dengan yg baru dapat kekal lama . wishing luck for both of you okeyy . :face57:
aku pulak macm mana ? aku dah jumpa la sayang aku . ya allah rupanya didepan aku je . nak tahu citer ? dia still budak JB . dulu kiteorg satu sekolaa lepas tu jumpa balik . wow ! so sweet masing masing suka sama suka time sekola tapi masing masing diam . then bila aku single dia pon single . die cakap pasal perasaan die tu , aku marah betol . kenapa dia tak cakap awal awal lagi . HAHA :face45: terok betul aku ni . then kami pon go on . tanpa disedar . our aniversary 11.11.2011 . wow ! cantik tarikh tu kan , sangt happy sb die memg kepala gile gile . sporting nak mampus . hapy gilak dengan die . thanks sayang . <3

okeyy stop la pasal tu . aku nak share sikit pasal kawan terapat aku dekat poli ni ha .yang paling terapat giler dengan aku adela mak cik or adeq kecik dalm kelas aku . ni dia :
ko tahu buda aku sayang kau gile vavi ! muaahhhh !


emoticon27Norshahira Adila binti Samran
budak kecik yang kepala gile gile sangt tak kesah kalu
aku mintak belanja makan . HAHA , segalanya cerita aku dia tahu .
hoping kita akan kawan sampai bila bila okeyyy .



emoticon27 Ahmad kamil bin Ismail dengan Shamir Zaman bin selamat
yang pakai baju belang2 tu shamir . yang pakai baju oakland tu Kamil .
kemana mana je due orang buda ni yang aku akn keluar , itula driver aku itula
buda study group aku :face64:.
sangt sporting . everything sharing each other . <3 them . harap kite besties sampaai bilabila .


dah kenal besties aku semua ? okey lupa nak cakap . shamir dari langkawi then syiera and kamil dari KL . okeyy done kawan kawan aku . aku akan teroskan untuk sem 2 buln 12 ni . hujung bulan ni aku akan masok balik POLY . harap harap aku tak ade carry subject :face63: sangat risau dengan aku punya result . tapi aku harap dapat result yang okeyyy :face23: .

masa 1st exam final je aku dah lambt , dah terbyase kan , terbawak bawak laa . sepanjang exam muka aku jelaa yang lambat , chill :face71: dah habis dah pon final exam , kiki

setakat ini je ekyn nak publish ! so thanks for reading :face34:

salammmm ~

ringankan jari untuk tekan like ini, terima kasih, sayang awak !

No comments: