Tuesday, February 14

sambil menyelam minum air .

assalamualaikum blogger . how's ure day .
dah lame tak mangadap blog kesayangan aku nie untuk kesekian lama aku dah menyepi .
sekarang im currently berada dlm makmal GCL ( computer lab ) POLITEKNIK KOTA BHARU .
so sambil menyelam minum air , my lovely partner sedang mmebuat kerja un tuk hantar presentation kiteorg kat lect .

bosan ouhh tgu clas nak habis , rajen betol si gemok shera tu buadkan daus punya muke depan . so , aku bukak PC aku , bukak lah blog , pakal je tak boley online , just bole bukak BLOG shaja sb Gmail kan . "class pn.rohana ade " ape yang ttbe nie . haa nak tahu , tgah taip2 bagai nh ketua A.K.A bashir bgthau kelas yg dibatalkan tak jadi . waaahhh ! memg seronok , baru nak tidor tidorr . dah lah tgahari . dlm clas encik ni pon aku dah mmbute kejap , HAHAHA . pandai2 la cover ye kalu nak tido . :)

so get to go . ade mase lagi aku updated . my shera tewcik dah pangil BALIK nak masak kononnyer , alahai MAGGI je ponn ... haa MAGGI laaa .. makan dengan nasii .. HAHAHA ,, pelik kann ..

thanks sudi membaca cite ntah ape niee . bye bye ....
ringankan jari untuk tekan like ini, terima kasih, sayang awak !

No comments: