Saturday, June 23

Cuty cuty

assalamualaikumm , hi ... 


geng , dh lame aku tak updated blog , and merindui zaman berblog . and sperti pgetahuan korang blog aku dah mcm ape dah . tak semeriahh dulu , btw aku suke sb simple jeh ^^ malas nak buad header and buad mcm2 yang laen . penyakit malas aku dah membuak2 . 


aku sekarg tgah menikmati saat percutian . cuty 2bulan , and bila bukak balik aku akan ke sem 3 . and nak share sikit pasal study aku ni, aku happy gela sebb aku pass semua subject sem 2 even sem tu bnyak sgad dugaan aku . tuhan je yang tahuu , tido smpai pkol 3 pagi bagai , hard betol aku study en ? memg la untuk pass semua subject uh la kan . alhamdulillah allah permuadahkan jalan aku untuk mncapai cita2 aku , cehh ayat tu , kemain lagi kan . 


so, cuty 2bulan aku buad ape ? tak buad ape2 pon . cume berjalan and lepak2 jeh lebehh . ckop bulan mintak mama n abah duit nak kuar jejalan . haha . katenye nak amek lesen , tapi adeq aku pulak gie buad hal, dah kene saman rm900 , acee gelanyaa bnyak , habes kene ke aku tempias nye tu kan , saboo jelaa adek aku ni . takpela , papeponn laen kali boole lah amekk kan .


so, balik jehh dah kecoh pasal alumni sek aku .16.may time hari guru . katenye ramai yang nak datang . what is very preciouss moment is gathering with all my sweetheart , sgad mengembirakan aku . okey and yg buad aku lagi la tersipu2 maluu abes sume dok ckap aku dah laen , alahaii mane tak nyaa , ekyn yg dulu berspec dah pakai lens tau . biruu lagi tuu . HAHA . dieorg ckp aku dah laen gela , best dapat jumpa kawan2 aku sume . with teacher yang dah penad mnyiapkan segala aktiviti yang dirancang .after habes program tu , kiteorg plan nak merayap jusco , but tk boleh sebb mmber aku yang aku naik uh kne balik , tak kesah lah lain kali join , thenn balik ke rumahh , teruss bersihkan diri , tunaikan solat . mmbuta sampai ke petg , heheee


so nh picture aku nan fifi :) my best friends ever . sayang kau beb . yang belakg tu sam . brr dengki aa tu aku tak nak amik gmbar dgn kau kan :p Kahkahkah 






tak banyak picture aku nak share , okeyy all my friends rindu kot dengan korg , hee . ang important things kiteorg masih rapat sampai sekrg :) glad ti have friends mcm korg dok , anytime kite lepak agi  kayy , and makin ramai dah guna DSLR kan , kaki bergambar photography memg minat kiteorg , and kiteorg share same same .bestt sgad time nh .wishing all of you sucess kayy .


Then , hari hari aku berlalu seperti byaselah kann , aku lepak makan tidooo , huhh bosan nyaa . and sedar tak sedar tinggal lagi due minguu aku kat jb . nnti dah balik kelntan balik . haihhhh . bosannya .mlas nya nak balik . aku kalau nk balik tk tahu kenapa dah tak boleh nak nanges , masa mula mula sem dulu pon same . aku tk nanges ponn . maybe aku dah bersedia nak jauh dengan family kot kan , mula mula nak sesuai kan diri memg susahh ouhh , tapi lame lame alhamdulillah until la bukak sem nh aku dah sem 3 , sedar tak sedar aku dah setahun lebihhh ddok kat kelantan tu , even there's was nothing , no entertaiment mcm kat jb but it was fun . enjoy my life there , and aku lebihh selesa sebb ade banyak air terjun  , pantai . and pengalaman aku takkan lupa , aku pergi Gunung Stong , then kat kaki aku ade lintahhh , what theee ?? dah lah aku nihh pengeliii . herrr ~ sumpahh abg wan and abg rahim gelak gelak jehh , abg wan la caring sekalikan . heeee , then lepas tu aku still pegi jugak sebb air terjun situu best auuu . heee....... 


okeyy geng sampai sini jelahh , lama dah iteww menaip nh  mybe dh bnyak sgad mmbebel nh kan  heeee , assalamualaikummm






ringankan jari untuk tekan like ini, terima kasih, sayang awak !

No comments: