Tuesday, June 26

Kehilangan Sahabat tersayang .

Assalamualaikumm reader . Semalam 26.6.2012 tarikh kehilangan kawan baik aku . rapat yang amatlah rapat. dah macam adek beradik , dulu kau sakit kita sama sama troughh . Aku simpan rahsia pasal sakit kau dulu , bagi semangat untuk kau teruskan hidup , hadap penyakit kau ,sampailah ade yg bgthu aku semalam kau ade sakit tu . aku cakap memang kau ade , tapi dah sembuhhh .Kau kuat teruskan hidup kau ... sampai lah habes SPM , sampailah kau kerja . Alhamdulillahh kau ikut semua nasihat aku , ikut semua pantang larang untuk terus sihat , lepas 2tahunn . kau baik baik , sehat boleh hidup macam orang lainn . Sampailah tarikh allah telah mengambil kau untuk selama-lamanya daripada aku dengan kawan kawan lainn . Fifiey call aku bgtahu kau tak adee . ya allahhh , dengan tak sempatnya aku nak jumpa dengan kau . Cepatnya ........ macam tak percaya sangat .Ingat tak dulu kita ade lagu kita sendiri , heeee Adira - Ku ada Kamuu . aku surh kau dengar lagu tu sebb dulu kau always ade dengan aku . happy sangat dulu kalau ingad memories kita , even kite tak penah keluar , lepak . tapi phone selalu teman kita kan . Kejot pegi sekolahhh semua . okeyy rinduu . rinduuu .

Kenangan kita same same ponteng kelas agama kann , best sangat . macam macam cara kita ponteng kelas kann . ramai ramai , dengan fieyy , big mie , aminn , fy mokhtar , ayienn , dollah ramai lagi laa kann . rindu kenangan zaman sekolah dulu , kau kenalkan aku dengan roy , sampai lah aku jadi rapat sgad dengan roy tu kan duluu , tapi tak lama sebb aku ter lost contect dengan dia .Aku akan cari dia balik , aku akan bgtahuu kat roy , mgkin dia tak tahu lagi . kiteorg akan rindu kan kauu Mohd.Zikri Bin Muhammad .

Tak banyak nak cakap tentang kau kawan , aku akan selalu rinduu kauu sayangg , selaluuu sampai bila bila . semoga kau tenang disana , kau aman disana . doa aku jeh mampu temankan kau kat sana . semoga kau ditempatkan dikalangan orang berimannn , al-fatihah untuk arwah Mohd.Zikri bin Muhammad ( Eky )

Sedikit keratan akhbar kemalangan nihh , sampai bila bila aku simpaann . Paper 27.06.2012 ms34



#Sangat merindui kau eky , takkan penah lupakan kau eky yg pernah ada dalam hidup aku :') Sobssobss
Assalamualaikum





ringankan jari untuk tekan like ini, terima kasih, sayang awak !

No comments: